Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Homemade face mask




The care of the face is not a matter that should concern us only in the summer months. Throughout the year we have to take care of ourselves. Cosmetics and face masks are the best beauty consultants.
I like to do as I can my own beauty masks . So I will share with you a recipe that I love.

- half grated apple in blender
-1 Teaspoon of honey
- 1 teaspoon of yogurt

Mix the ingredients and spread the mixture on the face for 10 minutes. Then rinse and put your face cream.



Η περιποίηση του προσώπου δεν είναι υπόθεση που πρέπει να μας απασχολεί μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες. Όλο το χρόνο οφείλουμε να φροντίζουμε τον εαυτό μας. Τα καλλυντικά και οι μάσκες προσώπου είναι οι καλύτεροι σύμβουλοι ομορφιάς. 
Εμένα μου αρέσει να κάνω όσο μπορώ τις δικές μου μάσκες ομορφιάς μόνη μου. Έτσι θα μοιραστώ μαζί σας μια συνταγή που έχω λατρέψει.

-μισό μήλο τριμμένο στο μπλέντερ
-1 κουταλάκι του γλυκού μέλι 
- 1 κουταλάκι του γλυκού γιαούρτι

Ανακατέψτε τα υλικά και απλώστε το μείγμα στο πρόσωπο για 10' λεπτά. Στη συνέχεια ξεπλύνετε και βάλτε τη κρέμα προσώπου σας.